nUFFNANG

Friday, March 7, 2008

Meeting! HAdiah! BAlik Kampung UNdi... :P

Happy - Happy Moments
Mesyuarat Agung KAWIP kali ke-20 semalam telah berlangsung dengan jayanya di Dewan Serbaguna, kat ofis aku. Wah kah kah. Macam reporter. :P

1 hari suntuk , kerja tak der. Mesyuarat je keje kitorang. Ahaks. Apapun, selain dari mesyuarat ada sedikit jualan yang tapaknyer disewakan kepada penjaja kecil di ruang legar dewan.
Selain jualan, pemeriksaan kesihatan dari Ospital Putrajaya turut dijalankan. Ujian BMI dan darah dilakukan bagi pegawai2 yang terasa nak cek badan diorang. Baguih sangat buat gini. KAlu nak ke ospital, cek darah sesaja, jjgn harap ler...yer tak?
Kak Jun (dah anggap macam mak)...takut katanya bila nak kene ketik kat jari dia. Cek darah untuk kenalpasti tahap gula dalam badan. Hehe, muka cemas jer..
Tunggu giliran. Yang duduk tu, kak Mai, sebelah tu bos aku, kak Farizah. Kak MAi tu tau jer aku nak amik foto dia, terus senyum. Eleh, nak cover cemas dia ler, dia tau aku ni blogger. Ahaks!!
Meeting pun bermula dengan ucapan yang diberi oleh Yang Dipertua kelab; Datuk A... :P
Meeting tu sebenarnya, 1+1. Sekali dengan majlis perpisahan sempena pegawai yang pencen dan telah bertukar jawatan atau kerja. Inilah kawan aku. Kak Catz @ Khadijah. Dulu, sama kerja ngan aku di sektor yang sama tapi lain seksyen. Tp pada masa tu, dia dah ada degree. Degree pun, 1st degree. Hebat giler minah nie. Terus buat MAster dan dioffer ke KUITHO sebagai tutor. Dan kini terus menerus full time buat MAster. Dah kawin tahun lepas. Dan kini menetap di Parit Raja, BAtu Pahat Johor. Tahniah buat Kak Catz. Semoga Berjaya (dah ada tanda dapat babe nanti bgtau).. :P


Cenderahati @ Door Gift meeting... LAmpu Suluh..(batteries not included)..hehe.. Tak terjangka aku, leh kasi benda alah nie.. :P


HAdiah untuk diri sendiri, aku beli perfume RPM by Avon. Wangi. HArga asal RM 59.90. Tp aku bodek akak yg jual tu, dengan mengumpankan besday aku, so dia kasi RM30.00. Hehe, tq akak. Terkejut kengkawan aku, tawar sampai murah gitu. Padan muka aku!!
Dapat lagi hadiah walaupun kocik jo. Ini dari kelab kebajikan dan sosial sektor aku. Mmg setiap bulan, kalu ada yang sambut besday, akan diberi hadiah. Mmg best la. Cute, aku suka. ahaks!!

Sebelum terlupa, aku nak ucapkan selamat mengundi pada mereka yang mengundi saja. Yang tak mengundi tu, dok diam2. Hehe.
Aku akan balik Alor Star esok pagi dengan bas dari KAjang. Cuti hingga Selasa. PArents aku nak sambut besday aku katanya. Entah apa nak dibuat pun tak tahu. MAcam balik raya plak. Hehe.
Kebetulan plak, pc aku dirumah tu diserang virus,jahanam pc aku. HAmpeh tol. So tak dapat la nak baca atau update untuk hari ni.
akhir kata....selamat membuang undi dan...
***wachaaa***

11 comments:

Mieza's Penny said...

wah2 dpt hadiah lg...murahnya perfume AVON tuh...pandai ko mengayat ye awie...anyway blk kg tu hati2...n slmt mengundi..!!!

echah_syed said...

aloQ setaQ katne ekk?mama beli umah kat bandar baru kedah border ngn parit buntaQ perak.tau dak tmpt tu??

adik mama dok taman pasu jitra.slalu gi sana kalo cuti sekolah ujung tahun.

balik kg tu bebaik naa..enjoyzz!

echah_syed said...

lupe one thing..cute pulak notebook dok kat side tu..macih yaa! :)

maliksutanmuda said...

mieza:...tq kak. a ah. murah. Petuanya, gurau, buat lawak sikit, usik sikit, kasi dia syiok, pastu sikit demi sikit kita jek dia. pastu, baru masuk 'benang'...kemudian 'jarum'..hehe.akhirnya berhasil..ahaks!! cubalah!!

mamacombi:..alostar kat town mama. kalu jitra tu besar, dan tak berapa familiar sangat. sbb jarnag ke sana. :(
tq yer mama, dan notebook tu kira macam salam perkenalan la dengan mama. tak pernah saya diizinkan dapat benda tu..:P

Unknown said...

owh patut ler mintak cd hari tuu

maliksutanmuda said...

bukan hari tu dik, semalam ler... :p

mimpi ler tu!! ehee

MOLY said...

comey laa itu ladybird ..
kocik pon tetap adiah tau !!

:D

maliksutanmuda said...

hehe yer la liliy..jnji adiah kan!!...

suka ladybird ker?.. :P

Inah said...

seronok ni dpt adiah..ehemm..besday inah bulan 10..

lariksss

abgmox said...

hp bday! march jugak.... ? minggu depan bday afiemox .. take note :p

ita.itu said...

wie, wah mcm2 ko dpt kan..syok aah