nUFFNANG

Saturday, March 29, 2008

Pembetulan! Jgn Salah Faham!!!

Dear frens,

Aku bukan down sebab entry aku tiada komen atau tidak dikunjungi oleh blogger2 lain, tetapi aku terus terang beritahu.......



ada orang yg tak puas hati dengan aku. JAdi aku nak kata apa....down, bukan makna aku mengalah, cuma berdiam diri seketika untuk sementara sahaja.

Aku menyatakan perkara ini adalah kerana memandangkan ada yang salah faham, mengandaikan aku down disebabkan entry aku yg tiada sambuatan atau komen...

Oh tidak sama sekali....Aku ok ajer....takkan stop dari buat blog....

cuma, ada yang salah faham, salah tafsir tntang kejujuran aku. Blog ini mmg untuk aku, cuma nak share dengan rakan blog yang lain...

atas dasar tidak puas hati oleh sesetengah orang, maka aku biarkan seseorang itu selesa buat seketika. Sure time ni dia suka....

Apapun, untuk pengetahuan korang, blog ini adalah diari aku...yg org lain boleh kongsi. Aku tak tergolong dalam mana2 kumpulan, aku berdiri sendiri...ok... apapun...

"Kini aku Hidup kembali.....".... WACHAAA..

7 comments:

Anonymous said...

saya suka baca blog awak, sebab awak menulis dengan jujur.

pedulikan apa orang nak cakap pasal kita jika ia tidak benar, sebab kita ada judge yang terbaik tentang diri kita sendiri.


p/s: mencari kekuatan dalam kelemahan

Anonymous said...

Setuju dengan apa yang fiebie cakap...
Teruskan...
Aku support kamu!!!

orangrawa said...

pedulikkan aje....teruskan menulis...

akupunyahal said...

hmm macam-macam yer orang ni...

echah_syed said...

opppsss...aritu mama ni dia pulak...:p

go go go awie :D

ita.itu said...

awie sabor wie..dugaan tuh

maliksutanmuda said...

fiebie:..tq. harap ntry ni buatkan semua org yg baca blog saya ni faham ttg diri saya. itu ajer.

Anony:..tq tq

OrgRawa:..pedulikan ajer yer...tp kalu melampau..tak leh tahan beb!!..

MKundang:..mmg macam2. kekadang diorang nasihatkan saya, jgn amik hati atau nasihat baik, tp yg cakap kat saya tu, dia pun tak betul..mmg hampeh la!!

mama:..tu la pasal. Sindrom la agaknyer...

kakita:..sabar tu ada tahapnyer. saya dah puas sabar, tp diorang yg butakan saya dengan sikap diorang..mmg hipokrit la..nyampahtol!!