nUFFNANG

Thursday, March 13, 2008

Get Ready.. MAk Abah NAk Datang!!!

LApaq oiii... Mlm kelmarin aku teringat dan terasa macam nak mentekedarah @ melantak @ makan (cakap orang Utara) hehe, Pizza..Aku order Variety Combo Italian yang baru tu. Ha, amik aku. Puas makan, padahal satu jenis piza jer yg aku makan. Selebihnya aku bawak ke ofis pada keesokan harinya.

JAdi yang selebihnya jadi makanan tengah hari aku, ahaks!!!..
Petang sebelum balik umah selepas kerje, aku diberi sepotong kek coklat dari bos aku. Pergh!! Punya la tebal dan besar yang amat. Mampuih aku, mana nak letak lagi ruang dalam perut aku dah loaded sangat. Alamatnyer, tunggu mlm baru boleh abis kot. Selamat makan malam aku.
Erm, hari ni dan esok aku amik cuti. Pasal famili aku nak datang umah. Ada urusan penting yang perlu aku dan famili aku settlekan. So panggilan dan sms kekadang tak dapat aku jawab. Serabut kepala aku nak melayan. Apapun, la nie, aku fikir nak tgk tv kejap sesambil kemas umah. Maklumla, mak abah nak datang. Karang tgk umah aku serupa sarang hamster, mau mengamok orang tua tu...hehe.. ok... akhir kata untuk hari ini...

***wachaaa***

4 comments:

Unknown said...

hehe
sorokkan bende2 tak patut yeer :D

ita.itu said...

sdpnye kek coklat ko tuh....mmg sdp

MOLY said...

perghhhhhhh .. tgk kek cokelat tuh buat tergode laa

adoi !!

echah_syed said...

mesti sumethin important sgt sampai parents nak dtg iteww..mcm mama dpt teka jer :p

waaachaaaaaaa!