nUFFNANG

Saturday, April 26, 2008

HAng Out..With Ebi KOrnelis n The FAn Club

Waduh...sakit dan terasa gatal la plak kaki aku nie. Penyakit kulit..exyma..erm...mmg sejak kecil aku kene this kind of penyakit. Tangan aku juga mula mengelupas. So selain ubat klinik, aku beli la gel sapu gamat HEalin Derma-X..harganya RM57.00...mahal bagi aku tp apa nka dikisahkan, nak baik punya pasal..tp mmg jelas terbukti..so teruskan jer....PEtang dapat kol. Kata kawan aku ajak training bowling mlm kul 9 katBerjaya Time Square. Aku gegas balik umah cepat2 dan bersiap2. sbb aku naik tren ke KL. So takut lewat sampai. MAklumla, ari Jumaat ramai yg berpusu2 balik kg..guna tren akses ke Pudu...jadi bila dah siap, parking moto kat stesen Komuter KAjang dan amik tren komuter dan star LRT...heretlah beg bowling tu..huhuhu..(nasib baik beg beroda, kalu galasnyer style, mampuih..senget bahu aku...kuang3x)
LEpas main bowling, kitorang treasa lapar la sangat...jadi decided untuk melepak kat Nailis Ampang, near Ampang Point. Tadaaaaaa!!!... Ebi KOrnelis..finalis AF..sapa tak kenal...Apa dia buat kat sini?...Inilah diperkenalkan...team Ebi FC...fan club...ada ramai lagi tp ini yg biasa ada masa melepak beramai2...yg lain maybe ada komitmen kot...

So sambil makan2 minum2 ada la gossip2 panas....byk sangat...aku tak pernah melepak dengan artis lama2 macam gini, walaupun biasa jer tp bila citer bab gossip nie, baru la tau citer betul dan tak betul di balik suratkhabar, majalah, media tv...semuanyalah!!!...So, tak leh percaya sangat la media2 nie..wartawan nak ajer lariskan nama dan popularitinya jugak...hehe!!
Mushroom Chicken Noodle...boleh tahan la rasanya...mushroom dia mmg sedap dan fresh...
jam dah kul 1.30 pagi..msing2 dah letih. So sebelum balik. kitorang bergambar beramai2 sebagai tanda kenangan..

sebelum terlupa. nak ucapkan tahniah kepada Ebi KOrnelis kerana telah dinobatkan sebagai THe Most Adventures Bachelor semalam dalam satu pertandingan yang diadakan di Zouk (tq KEmatz aku lupa..hehe, ingatkan kat Saloma Bistro) kalu tak silap la......Tahniah dan amatlah tahniah...ok...semoga berjaya Ebi....nanti jumpa lagi ok...

***wachaaa***

4 comments:

Unknown said...

hahah

tadi tgk gambar jer, pastu heran, knp mamat ni familiar lah, bila dah baca baru ingat ebi rupanya... :D

KeMatZ said...

hemmm.... awie... wahh cepat gak ko update... actually event tu kat zouk ok... bukan saloma bistro... hehehehhe jangan lupa esok kasi gegar.. arena bowling times square....

ita.itu said...

bestnye jumpa ebi..kita peminat ebi tau..sbb dia hensem mcm ada satu pelakon hindustan tuh..kah.kah.kah

maliksutanmuda said...

kakita minat ek..nak jumpa dia tak?,,,kalu nak kasi no hp...nanti awie bgtau....akak bawak anak beranak sekali join kitorang...ok... :)

maliksutanmuda@yahoo.com