nUFFNANG

Friday, April 11, 2008

Semalam-Excited sampai lupa makan!!!

Semalam lepas keje, aku singgah ke Metro Point. Terasa bosan plak balik umah awal2 pun. Tak de apa sangat nak dibuat. So jenjalan kejap kat dalam ni, sekali ternampak ramai orang sedang beratur panjang. Ingatkan ada mogok ker, apa ker. Rupenyer Sushi King buat promotion, makan murah.

Alahai, dah beratur panjang ni yang malas nie. Dah la sorang, kalu ada kawan mau jgak beratur sama. Erm....Sushi Anyone? Hehe.
Perut ni terasa lapar. Maklumla, makan pagi jer, tengah hari sibuk dok main ping pong ngan geng ofis. Hehe. Padan muka aku!!
So celapak cari tempat makan. Tak jauh dari Sushi King tu, ada Restoran Lemon ni. Dimiliki oleh DAvid Teoh, ala penerbit filem terkenal kat negara kita ni la. ELok je nak masuk, ternampak la byk spotlight kat dalam premis nie. Rupenyer ada penggambaran drama. Erm, potong stim tol. Tak nak la masuk...!!!!
Erm, tahan lapar kejap, singgah kat kedai dvd Classic, kedai favo aku. Byk DVD yang best2. HArga murah sangat, ORI ok. Tp tak terniat la nak membeli tetapi tetiba ternampak DVD movie ni. Power Office Women, Forever. Oh tidak!!!!..Aku ni dah macam fanatik dengan citer movie atau drama Jepun, Korea pun aku minat jugak. Terus aku beli....tak nak fikir panjang lagi...
Dan 1 lagi movie, yang kelakar dan berkaitan dengan Ping Pong...Balls Of Fury...Mmg best dan kelakar. Kene plak aku mmg suka main ping pong, so...Layan la 2 citer nie...hehe!!
LEpas beli, aku terus balik umah. Excited punya pasal sampai aku terlupa nak makan....boleh plak macam tu...kuang3...
LAntaklah...esok jer la makan...heheh!!

7 comments:

ita.itu said...

awie-wah gile siot q nyer..mcm jco lak ek...kalo aku dah kenyang q dah..hehe

izman said...

makan jgn tak mkn, cuma tgk gak piramid makanan. ada makanan perlu lbh, ada perlu kurengkan.

peh..lama dh x main ping pong. baguih la ko aktif sukan. badan sihat.

sy pon minat gile movie, tp yg kelakar, kongsi gelap, combat dan sebagainya. yg seram wife minat. walau x minat kalau dia tgk layan je (sambil main game kat laptop...wa3x).

uranus said...

sushi king buat jualan murah..alahai..tapi aku lebih suka geki sushi..hik3..

eedany said...

ya ampun ingatkan queue JCO tadi...

hah dah makan ke belum wie? menu apa pula hari ni?

:)

Mediviron UOA Clinic said...

balls?

Ziana said...

mcm Q kat Jco..
heheehe

Anonymous said...

Pembetulan ... Restoran tu bukan Patrick Teoh punye ye... Patrick Teoh tu Deejay. Yang empunye Metrowealth tu namanye David Teo. Buat home work dulu tau.. kang sia2 aje kene saman.