nUFFNANG

Saturday, April 12, 2008

KLCC, Makan- 3 pagi?...

Jumaat..biasanya aku pakai baju melayu, lengkap dengan sampin. Tp semalam aku tak pakai pun. Aku pakai kemeja lengan pendek. Kawan aku kata, aku pakai baju macam tu macam nak g clubbing. Yo Yo ooo jer diorang nie. Jeles le tu!!
So lepas jam 5, aku bergegas jadi rempit jap. ke komuter Kajang. Aku biasa amik tren je kalu ke KL. So lama gak tunggu..sebab terlepas tren. Kuang3. Sementara tunggu, aku saja main hp aku...hehe...muka sangap tunggu tren...hehe!!
So ke KLCC...ada apa kat sini?..erm....kawan aku la ajak. Aku tak tahu menahu...ikut jer...hehe!!
Ni apa nyer jalan nie...pusing sana sini...poyo!!..Bikin pusing kepala gue..!!!

PC FAir atau Pikom...memang best la. KAt sini memacam ada. Dari beg komputer, pc, cd, thumbdrive, suboofer...perghhhh!!..Kamera pun ada...aku ni yg geram nie...Perlu kah aku mendapatkan 1 senapang patah seperti Lily itew..?...oh ....
Dah lama aku idam... LAptop Asus, tapi besr gabak. Harga RM7000++.Ada grafik card...dan spec lain yg power giler...Kalu yg giler game macam aku nie, mmg puas hati la...3d surround lagi...
Tutup kul 9 mlm PC FAir tu. So esoknya ada lagi. Hehe. Lepas meronda, aku ngan kawan aku tu dah haus. LApar. Mana makan apa lagi. So mmber aku tu, ajak la join group dia. KAt mana?...
Nilis...SS2...mmg aku tak pernah jejak kat situ. Pertama kali la!!... MAcam tarzan la aku nie. Byk tmpat yg menarik aku tak tau. Tak leh nak harap sesapa, nasib baik la ada kawan yg sebegini ruper...ada gak peluang..huhu!!!
Lepas melepak, menyembang, melalak, ngan geng2 kawan aku tu, kitorang nak gerak plak, bedal ice blended. Pulak dah!!. PErut aku dah penuh nie. Tp dah dengar ice blended, takkan nak tolak rezki dan peluang gini. Apa lagi, jom ar...Tak jauh dari situ, SS MUrni...sepapat William, ala tempat ziana n lily melepakkan diri mereke itewww!!!
Very the happening. Tepi jalan, best giler. Kitorang order spagetti meetballs. Punya lah besar, kitorang kongsi 8 orang makan. Tu pun tak abis, azabnyer..huhu!!!HArga?...mmg berbaloi..! Eh , macam Kamdar la plak. hehe!!

Aku gagahkan diri menghabiskan air Ice Blended MAngo Special. Amatlah teruja nyer aku. Ada longan, tembikai, jelly nana d'coco dan paling best, rasa mangga yg asli...likat siot!!!..


JAm 3 pagi kitorang melepak. dah masing2 kepala dah ting tong, pe lagi, balik ler!!.. Tak reti..!!

Foto bnda yg kitorang makan dan org2 yang sedang sok sek itew, tidak disiarkan disini atas sebab2 ...suka hati aku la kan!!..HAha...

poyo!!..Lepas ni, balik, tido...wachaaaa!!!***

7 comments:

Anonymous said...

nilis environment best..
tapi service slow and food dia kurang sedap compared to yg dekat taipan..
kan kan?

akupunyahal said...

sejak balik sya belum berkesempatan untuk ke KL

eedany said...

wow...ramai amoi cute wooo.

:)

Mediviron UOA Clinic said...

amoi! amoi!

echah_syed said...

seksinyerr..kalo tarik sket skirt tu amacam..:p


fuhhh kurang pahala mata :D

MOLY said...

hahahaha ... dapat gak ko makan yer .. walaupun x makan kat william, murni tuh dah adik dia. same aje la ..

sodap kan ???

hehehe .. ape lagi, nanti jejak kan kaki ke sana lagi ok

:D

MOLY said...

oh lupa aku . ko beli x senapang gajah ???