nUFFNANG

Thursday, April 10, 2008

Sepak Bola, Gelak Jer Lebih-Futsal For Fun!!

"Alahai..mendung nak ujan...macam mana nie..nak g ke tak!.. Semangat nak main futsal nie"..


"Eleh, apa susah, tumpang jer aku.."..kata si Ayie, my office mate.


Kitorang seramai 15 orang semuanya, turun ke Cyberjaya nak main futsal pada hari Selasa, 8 April. Mmg aktiviti kitorang biasanya dalam pertengahan tahun begini, sepak sana sini...hehe!!


KItorang mmg aktif sukan. Selain futsal, bola tampar, ping pong dan bowling adalah favo kitorang.



My KAsut Futsal...Sayang sangat kasut nie..dah 3 tahun pakai tau. MAsih tahan...


Tp disebabkan hujan, maka tak ramai yg dapat turun dan ada yang dari KL jugak tak dapat datang sbb ada hal. Tp 1 2 orang jer.

Tu la Ayie, yg dok belek2 senapang patah tu. Tp semua main, sapa nak snap?..

"Hang la awie oi..."...

"Aku jugak..abis tu aku nak main jugak...".

.."Ko bawak jer kamera sambil main tu..kuang3"
Muka sangap sebelum nak main...Tunggu turn, kul 8 baru start.


BIla dah sampai turn kitorang, apa lagi, jom la menyepakkan bola nie...heheh..best..best!!!!
Ni mamat ni mmg pantang tgk kamera. Asal aku pegang je kamera, dia dah posing kat depan aku...Poyo!!! Hehe....
LEpas main, kitorang beborak..Kebanyakan masa sambil main pun, kitorang dok bergelak jer. Mmg letih bergelak jer la. Lompat, guling, jatuh tersungkur, tersepak anu (ahuk), sepak tak kene dan sepak tak masuk pun ada walaupun keeper tak der...mmg hampeh!!!
1 kartun air Isotonik 100 Plus..mmg power 100% hebat nak mampus...berdesup, lari macam cipan nak beranak...lipas yang kudung ekornya..wah, lajunyer!!! kuang3!!

Itu lah sorang, bunga antara kumbang. Bagus la ko Echah, ko je pompuan yg datang..yang lain dok layan Diari AF6, ko melayan karenah kitorang...Ajak main sama tak nak...!!!
Sembang2 sebelum bersurai balik. Ayie kat ujung sana sibuk amik gambar, sbb nak masuk dalam Buletin aktiviti kitorang untuk bulan ni. "Gambar aku ada tak?"Hehe
Aduhai, ni sorang lagi. Datang lewat sebab sesat. Tu tengah story dengan alasan sesat tak jumpa jalan. Nak cover le tu, hehe!!..


"Aku 3 kali, pusing2, jumpa jalan mati. Tepon, sorang pun tak angkat. Tp tak kata la, macam mana nak angkat dah tak bawak hp semasa main, giler haper...hehe."
Happy...sangat2 la happy. Aku mmg kerap bersukan. So sejak ada blog ni, ada la jugak kenangan. Dulu tak tau aku, skang baru aku leh ingat dan tahu, berapa byk aktiviti aku setiap hari...erm.



Waduh, dah mula terasa kesengalan di seluruh badan ku. Perkara biasa tetapi esok kerja. JAngan lah aku tak terbangun, tergedang atas katil je nanti...heheh!!!



Urut me plzzzzzzzzzzzz...!!!





***wachaaa***

6 comments:

Anonymous said...

huuh... berapa goal ?
ehehehe

maliksutanmuda said...

seri 7 sama....hahaha...

tp aku 1 pun tak score sbb aku main defence jer...badan besar, defence jer la sesuai...haha

Anonymous said...

urut..urut..urut...dah urut dah..hehehe

Mediviron UOA Clinic said...

ambik MC!!

maliksutanmuda said...

anony:yer ker...bila plak ni!!!

chen:..tak de maknanya...

ita.itu said...

bersukan utk negara...bagus ko