nUFFNANG

Wednesday, April 30, 2008

Letih Sangat....Tidoq Ajer lah!!!

Petang semalam lepas kerja, aku singgah kejap di Alamanda, PUtrajaya. Lama tak g sana..cadang nak lepak lama, just round2 , window shoping. Tp badan ni agak dan amat keletihan. rasa macam nak tido jer. Perut tak lapar sangat tp rasa nak mengunyah...

So teringin plak nak makan this Crispy Popiah...sedap sangat . aku suka...hehe!!!...Ni jer yg aku rasa leh masuk kat tekak aku buat masa tu. MAklumla, badan letih sangat, mood pun tak der...so makan jer la apa yang boleh dimakan.....



sesampai jer umah, aku tgk tv..tanpa sempat aku g mandi. atas sofa tu jugak aku terbongkang tidor....bukan sebab kenyang tp letih yang amat....hari ini pun byk keje nak kene setelkan ..4 akaun sampai sekaligus....Perghhh!!! lagipun, esok cuti HAri Pekerja....



So aku mengambil kesempatna ini untuk menucapkan kepada semua pekerja2 yang dinobatkan sebagai pekerja berdedikasi, Selamat Menyambut Hari Pekerja 2008...yer...!!!


***wachaaa***

6 comments:

Mieza's Penny said...

Slmt menyambut hari pekerja 2008 kat ko gak awie...:D

wah pekerja cemerlang nih...

Anonymous said...

selamat bercuti...
selalu tgk je crispy popiah u
tak pernah try..
takut x hbs..
ehehehe
sedap yeh..
next time mesti try ni

eedany said...

fuh... sedapnya crispy popiah ko wie.

selamat hari pekerja juga untuk awie.

p/s: dah 2 kali aku mention, header ko memang cantik. Purple gitu... and ur face looks natural. Sape yg ko tengok tu? Hihihi.

akupunyahal said...

wah nampak sungguh besar popiah tu..

Najib Ariyan Ali Basha said...

Erkkkkk... lama dah tak kerja ngan orang jadi lupa lah pulak esok ada hari pekerja....

MOLY said...

selamat hari pekerja awie ..
memang deep purple betollah !!

:D