nUFFNANG

Sunday, April 13, 2008

Makan LAgi Best Dari Bolwing..Asyikkk!!!

Hari Sabtu...bangun lewat....Letih melepak sampai pagi....HEhe.!!!... Semalam, terfikir sejenak apa nak dibuat. erm...
Aku kontek la kawan aku sorang ni, apa plan?...So katanya, nak main bowling. Erm, menarik tu....
KAt Berjaya Times Square..tempat yg hndak dituju. Tp sebelum tu, nak makan tengah hari. Sbb pagi tak makan. Tengah dok cari tempat makan mana yg best, dapat plak sms. Ada lagi kawan nak join sama.....jom ler...Meh join!!!
Siam Square...Level 3. Tempat cantik sangat. MEnarik deco dalam premis nie....aku pertama kali makan kat sini.
Tom Yam Special....mmg special...ni kawan aku order...Byk jugak..so share ajer lah....
Kerabu Mangga...favo aku nie....Agak masam, mungkin guna mgga muda sangat...kot!!..Tp masih sedap dan terasa enaknyer....chewah!!
Ini apa nama ntah...aku tak ingat tp dalamnyer isi ayam....Wangi, sedap, kira mmg boleh tahan jugak la..aku pasti ada lagi yg lebih sedap dari ini tp aku tak ingat di mana....kira ok lah tu..hehe!!
Dan udang goreng tepung...yg ini aku yg order. Sedap...fresh udangnyer....puas hati la...BAgi aku, rasanya mmg tidak mengecewakan. Sosnyer pun, sedap....
Sambil makan, kitorang berborak bagai nak rak....memacam la gosip...sok sek jer!!!
Sesudah makan, kitorang g la ke Ampang Superbowl kat atas sana. MAin ler dalam 3 game. Tp result agak teruk...so tak nak ingatlah. Lupakan saja...nanti nak praktis lagi sebab next tournament will be held at BTS.
So lepas main bowling....ke mana plak yer?....

9 comments:

KeMatZ said...

ohhh makan tak ajak..... macam ni lahh skrang.... huhuhuuh

echah_syed said...

sume blog ade makanan..meleleh ayaQ liuQ :p

Anonymous said...

Tiap2 minggu gi jln ek. Dah lama x tengok wayang kan ?

Azmi...

Mediviron UOA Clinic said...

yumm yumm!!

maliksutanmuda said...

kematz:...eh ajak, tp ko lmbat macam siput...kuang3

mama;..hehe...yer ker..mama buat la riview pasal makan kat KK kan best... :P

azmi:..a ah la azmi..lama sangat tak tgk. citer tak berapa best..tp tak per, nanti nak tgk wayang bebannyak...kalu boleh sampai muntah..uwekk!!!

chen:..yup yup...sedap ooooooooooo!!!

Mediviron UOA Clinic said...

meh lah bawak aku sekali!

izman said...

peh.. sedapnya. dah lama tak gi makan kat authentic thai restaurant.

ayam tu kalau tak ayam pandan musti ayam daun palas. memang sedap.

yg sedap kat rhema thai kat shah alam. nak pulak tom yam kuih putih (ko punya pasal awieworld, air liur aku dah meleleh)

Mieza's Penny said...

wah mknannya sedap2 tu....

apa nama kedainya awie...yg ayam tu namanya x salah ayam pandan wangi..

terliur akak dh ni....:p

maliksutanmuda said...

chen:..jom...

abgizman:. kat shah alam best ker...nanti nak cuba g ngan kengkawan sbb awie tak de kete..hehe...meh kita g sama ...awie belanja, abg bayar...hehe!!

kakmieza:.nama kedainya thai square..berjaya time square...harga berpatutan...tomyam dia best... :p

yer la, pandan wangi..mmg wangi akak....kedai pun cantik...