nUFFNANG

Thursday, April 24, 2008

Letih Nyanyi KOir..MAlam Makan Tak Hengat Dunia!!!

HAri ni terpaksa la bangun terlalu awal..jam 5 pagi. Bukan apa, aku semalam g umah mmber lama. Sekali plak, ujan punyalah lebat hinggakan aku tak dpat nak balik ke rumah, walaupun rumah kami dekat la jugak...10 minit dari rumah aku tetapi disebabkan ujan lebat, aku terpaksa bermalam kat umah mmber aku tu....


Sembang tak ingat dunia..sampai jam 2 pagi...so jam 5 aku bangun dan terus balik umah. MEngantuk sangap nak tido...dah la aku kene gerak awal ke akademi...erm....


So nak buat cam ner, kenelah bersiap sebab tumpabg kawan...orANG MISKIN..tak de kete, moto jer yg ada..kene la tumpang kawan...huhuhu!!!Setelah abis raptai event untuk esoknyer, aku minta balik awal sikit..nak tido. Ngantuk dah tak tahan. sampai jer umah, aku tido membongkang macam dugong seksi,,,,heheh...

MAlam, lapar giler, so ke Jusco Balakong. Ke LAksa Shack..bedal Asam LAksa..sedap...nyam2!!! LApaq mmeg ler semua sedap...makan cicak pun leh kata sedap..hehe..sanggup ker?..Oh tidakkkk!!!
ABC Spesial....boleh la...susah nak makan sebab sudu kecik sangat tp panjang....kuang3!!
Dan otak2nyer...ada corak lagi..hehe...tp macam tak masak jer...mentah rasanya.!!!..entahla, dah lapaq aku bedal la jugak janji boleh makan dan kenyang....jgn buat aku sakit perut esok udah...nanti terganggu kualiti suara aku..chewah..!!

erm....dah la, nak tido nie..baju batik untuk esok nyer event dah siap di sterika. Seluar pun sama...Kasut tak yah kiwi sbb dah berkilat...so,kenelah tido awal sikit sbb nk bangun awal dan jaga suara...nanti ilang suara kalu tido lewat sangat,...tol tak?...

apapun, wachaaaa!!!***

8 comments:

MOLY said...

adoi .. sedapnyaaaaaaaaaa asam laksa. dah lama x mamam ....

Mediviron UOA Clinic said...

hi and bye! off to laos soon. see u when i am back on 29/4!

Mieza's Penny said...

sedapnya awie...lapoooooo perut akak...

tgh pikir nak mkn apa nih...

borink...ari2 mamak3x....:p

Shah said...

Ada ke Dugong yang seksi? Konpius lak

maliksutanmuda said...

lily:...ko pun favo asam laksa ker....asyik banget...hehe!!

chen:..ok chen..taking care...jatuh bangun sendiri yer...sakit rawat sendiri yer,...jumpa nanti..wachaa!!

kakmieza: sedapnyer..nyam2...makan jgn tak makan....mamak?...oh tidakkkkk!!!..layan roti leh ler...hehe

shah:..."dugong seksi'....kene pikiaq la sendiri..hehe

Ziana said...

alahai...lapo nengok laksa tuh..
:)

echah_syed said...

lenkali suh dia letak ABC dlm mangkuk bahh ! :p

mane lagi sedap compare ngn laksa kedah??

maliksutanmuda said...

ziana:...lapaq ka?..jom la melantak...ahask

mamacombi:..boleh ke mama?...dah dia letak dalam gelas tu kira, nasib ler...huhu...

laksa kedah lagi sedap...ada 2 tempat/// kat telok kechai ngan jitra...mmg best giler mama!!//serius...tak tipu.. :)