nUFFNANG

Monday, April 28, 2008

No Luck...BUt Enjoy!!! Dont Worry Be HAppy Awie!!!

"waduh....masing2 macam ayam berak kapur.."...Awal permainan mmg lambat panas....

Semalam aku ada perlawanan boling di Berjaya Times Square. Anjuran Da VOm FC aka Club Mila...MUla lewat jugak, kul 10 pagi..Dengan perut kosong tak makan apa, harap teguk air sejuk jer...huhuhuh!!!!
Perlawan dah mula. Team aku, yg lepas dapat no. 5...mmg not bad tp kali ni, macam tak de luck jer. so kene la usaha keras jugak untuk dapatkan tempat at least top ten...
Game 1 dan 2 agak tidak memuaskan. Jatuhan pin masing2 hanya 146 dan 167 (lebih kurang gitulah..lupa)... dan ini score game terakhir...'A' tu nama aku...(biasa nama aku letak AWIE)...hehe...So 4 strikes in the row...ada 3 baki balingan...entah apa jadi...
Tadaaa...total jatuhan untuk last game, 201 jatuhan pin. OK jer tp masih tidak memuaskan bagi aku...so tak termampu untuk beat mana2 kategori...apapun, dah cuba dan maybe rezki membuah for the next tournament....
Punyalah ramai...penuh..semua lane ni dari fan club2 AF yang ada juga termasuk pasukan jemputan...mmg riuh rendah dibuatnyer....tambahan plak dimeriahkan dengan kehadiran Mila, Syawal, Reza, Diddy dan lain2 lagi...
Foto bersama Mila....So ni team kitorang...Ebi FC 3.....
Perut dah lapaq, Abis game baru nak dikasi makan...tp hameph sikit....dibekalkan nasi goreng ayam yg amatlah tidak sedap, keras, dan tiada sudu plastik dibekalkan..so kene guna jari jemari utk menyuapkan nasi ke mulut ini...amatlah hanj*** sangat..!!! Bayar Rm37.50...mahal tau...tp?...Malas nak cakap, karang aku sumpah seranah kang, apa tak dapat...buang karan jer!!.. (Sabar itu separuh dari Sabariah)...kuang3!!
Sedih....makan jugak la dah lapaq nie..janji gaya ensom tu kene kontrol...makanlah juga...!!! Huhuhu!!
Nisa...amboi akak nie...mmg semangat sangat..cute...comel....peramah...wah, memuji abis nie.!!..Walapun baru kenal, tp syiok la ngan diorang nie...tak de la memilih kawan sangat...main Redah Jer...Ups terlebih sudah...>>>
3 lagi wanita perkasa, comel lawa, ish, memuji lagi.....tak per kan..mmg betul pun...lantak la dah blog aku, nak memuji macam mana pun...ahaks!!!
"Wachaaaa"....Inilah team Ebi Fc....paling sporting....kenal tak lama tapi mesra...Alhamdulillah,....thanks to all of u guys and girls....kat lantai tu la kitorang leh duduk lepak....teringat masa sukan sekolah dulu, lepak kat padang pun macm ni gak..heheh!!!!
Kalender poket..Edisi Mila....cantik....!! Salah satu goodies yang diberi. Mila dalam rangka promosi album terbarunyer...So kalu ad ayg berminat kat Mila, beli la albumnya yg original...sedap gak lagu dia... :)
BErtuah ker?....Boleh la dikira bergitu sebab aku nie susah sangat nak dapat hadiah cabutan bertuah...tp kali nie alhamdulillah dapat jugak...amatlah suka dan germbira...(bekalan untuk ujung bulan bila tak de duit nak makan...hehe)...
Sponsored door gift dari Petronas...ada le beg dalam tu...biasa jer... :)
Tahniah...buat 1 daripada team kitorang yg berjaya dapat tempat ke-3 (kalu tak silap aku ler)...jatuhan pin tak jauh beza sngat tp masih bagus...mmg bagus pun diorang...main mmg kow2 punya...sbb menebus kehampaan tournament lepas di Summit tempoh hari...tahniah sekali lagi..!!!
Kefli juga turut hadir memeriahkan suasana...tp datang sorang jer ker>?...mana **** tu?...Ups, terlebih sudah...gossip nie!!!! :)
Dimeriahkan lagi dengan persembahan nyanyian dari Mila....Siap ada pom pom jantan lagi...hehe!!!
Permainan kerusi muzik, pun ada....tp ini kan pengacar tv kat Astro tu...apa nama ntah...!!!
Mila pun main juga. Tp pertama kali aku berdiri dekat ngan Mila masa amik foto tu, mmg terasa yang amat la besar diri aku ni...Kocik sangat...halus....comel...rasanya kalu nak angkat dan humban dia kat mana2 lah, mmg sedang sngat...kasut pun kocik...bebudak umur 6 tahun pun besar dari dia....heheh..jgn marah yer Mila...gurau2 kasar jer...ahaks!!
Letih main bowling, menjerit dan melalak kat boling arena tadi tp tak puas..tak cukup...Kata mereka nak g karaoke..ahrghhh, sudah...!!!
betul2 menguji kekuatan vokal aku..haha....mmg aku suka sangat karaoke...so bila reramai macam nie, gerak la kitorang ke Red Box Low Yat....first time aku merasa karaoke kat Red Box. Mmg best...lagu baru byk sangat...dan sound system yg amat bagus...puas hati..bebraloi bayar RM30 satu kepala....kene plak ramai nyanyi...lagi syiok aaaarrr!!!....dari petang membawa ke malam...sampai lebam dada aku...kuang3!!!
Fuh, mmg seedaappp suara korang yer...mmg best...Yg tengah tu, Ika...bukan takat pandai main bowling, nyanyi pun sedap..ala2 Dato' CT tau...serius...aku betul2 puji nie...
Yang ini Faizal..kitorang panggil dia Hadek...konon manja tp kepala ngan jiwa,,,rock ala sentimental..hehe...aku ingat dia nie tak nyanyi..segan, malu..sebab gaya tu dah ada tp bila dah pegang microfon tu, erm..jgn harap la nak lepas mic tu...
byk la lagu kitorang bedal nyanyi melalak beramai2 ala2 kumpulan koir gitu...paling tak tahan..bila memasing gelek Inul...ngan rap lagu Backstreet Boys...hehe....

jam kul 8.30 mlm....lama sangat melalak, aku kene berpisah kejap ngan diorang sbb nak g Metrojaya Berjaya Time Square nak g terjah perfume....macam murah jer...so aku ngan kawan aku memblahkan diri...jadi tinggalnyer, cuma 4 orang jer dalam sangkar itewwww!!!
So g la shoping kejap dan kemudian pulang ke rumah dengan rasa amat keletihan...oh tidakkkkK!!!....mata dah tak leh tahan lagi...baju byk tak basuh lagi....so esok ajer lah...tu pun kalu rajin....***wachaaa***

6 comments:

Shah said...

Amboii seronoknya weekend dia. Aku sabtu kerja, ahad kerja. Ni baru la balik rumah nak tidoq puas-puas. Kena tunggu 2 minggu lagi baru boleh merasa cuti weekend :-(

Unknown said...

WAhh penuh dan padat hari ahad tuh..

sy kat rumah, wat assignment (heh heh buat kerrrrr..)

ita.itu said...

wah peminat mila...akak baju kuning yg semangat tuh kita kenal...mama bosan nama dia...kwn kita punye kakak tau..

Mieza's Penny said...

wah dpt cabutan bertuah...bertuah ko ari tu ya...tahniah...:D

comel la MILA tu...kocik yoooo..cantik x...:D

Ebi dtg x...mana gambo nya....meriah n happening jer...

maliksutanmuda said...

shah:...la hai,,,kesian kat ko tp nak buat camner kan,,dah tanggungjawab...brehat la no...tidoq puas2... :)

bud:. kebetulan..sabtu dan ahad mmg pack..erm...dah letih sangat dah...Fifi pun tak dan nak belek2..hehe

kakita:..tak minta sangat mila tu, ebi minat ler..tp mila tu kecik sangat..cute. comel...geram tgk ahaks!!

kakmieza:..betoi kak..mmg kocik jo...bahu saya pun dia tak sampai...manja..comel., tembam. pendek.kaki kecik jugak..hehe...mmg bebudak la si mila nie...ahaks!! (tau dek mila nie, sure aku kene gigit idung nie...)...

Mediviron UOA Clinic said...

fuyooo!! hebatnyer bowling hang!