nUFFNANG

Monday, April 14, 2008

Jenaka Si ISteri Menarik Hati Suami...!!!

Semasa hendak tidur, seorang isteri berkata kepada suaminya.

Isteri : Abang nak tau tak ?

Suami : Apa dia?

Isteri : Perempuan ni lebih kurang macam radio.

Suami : Radio?.... Macam mana tu?

Isteri : Mulut ni jadi speaker.

Suami : Lagi...

Isteri : Buah dada kiri ni kiri sebagai tuner. buah dada kanan ni pulaksebagai volume...

Suami : Aaa... ah? Boleh abang cuba on kan radio ni tak?

Isteri : Boleh saja.... kan radio ni abang punye....

Suami : (Terus menyentuh buah dada kanan isterinya) Tak ada bunyi pun...

Isteri : Nak bunyi macamana... Abang belum cucuk "plug" nya lagi....

notapenampar:..aku sesaja je buat joke ni, tp bila fikir, kalu yg dah berumahtangga dan berfikiran matang, kelakar kan.Leh jadi bahan gurauan..hehe..Semoga berbahagia hendaknya...kekal hingg akhir hayat..doa dari Pengeran Cinta aka awieworld buat pasangan suami isteri seluruh dunia. Salammmm!!!

6 comments:

ita.itu said...

kah..kah..kah..nak mampus aku gelak..jahatt ko

echah_syed said...

wowowo..erm ermm ermmm :p

jom pi umah mama ade task utk awie..maceh :)

Mieza's Penny said...

muahahahaha...lawak siot....

18sx ni...ko kena cpt2 kawin ni awie....:p

nakal ko ya...

Ziana said...

amboi ko awie...
:)

maliksutanmuda said...

kakita:..heheh....

mama;..ala mama....kene tag la nie..kuang3....

kakmieza:..hehe...kene cepat ker?...calon?...akak carikan la...hehe!!!

ziana;..hehe...erm...."Masing2 fikir la sendiri..."... ahaks :P

shahril aley said...

wah mcm ade pengalaman je tapi aku baca tersegih je nak gelak besar nanti org kata aku biol pasai opis aku sonyap je skrg ni.....