nUFFNANG

Tuesday, January 1, 2008

1st JANUARY 2008...YEHAAAA!!!!!

"Dam dam dum, bunyi mercun..orang tua datang berduyun-duyun...
Selamat, aku ucapkan...Untuk kita hingga sampai tahun depan...Selamat Tahun BAruuuuuu!!"...Chewahh.

Semalam aku sambut kat umah jer. Tgk je la tv. Tp hari ni, aku bayar balik masa aku yang mlm tadi. PAgi orang lain sibuk buat tahi mata, aku pulak dah celik, bersiap dan terus ke PAvillion, KL ngan Bazlee kul 9.30 pg. (tu pun aku bangun lambat sebab melayan DVD Power Office Women)...Jalan tak la jem sangat. So lancar je perjalanan kitorang. Plan kitorang apo laie, tgk wayang ler citer antu siam tu. best...

The House

LApaq la...Sarapan nasi lemak kat MAk Tom'S, Food Republik. Sedap sambalnyer..erm...

Ni la Cik Kak Kembang Kuncup..asal dari Surabaya..dia yang buat sambal ni...Punya la susah nak amik pic dia..malu siot...hehe. GElak besar dia bila kene usik...

Wahhhh....Menggelegak sambal dalam kuali ni...Arghhhh! Syiok ooo!!

Lepas tgk wayang, kawan aku dari Ampang tetiba kontek...katanya nak lepak sama. KAwan tak lama tapi mesra. Heheh... Karim namanya. Kebetulan dia datang time kitorang lapar. Mamat ni terus offer diri nak belanja makan. Apa lagi..Pucuk dicita, ulam mendatang..

Ni pic tauke restoran ni kot?...Erm...

KArim dan Budlee posing maut. (macam beruang kutub..matching..hehe)

Chiang Mai Thai Curry Noodles (7/10)

Meat Balls Thai Chicken Noodles

Thai Coffee 7/10

Juice buah apa ntah si Budlee ni order..lupa dah aku..ahaks!!!

Erm..sedap punya pasal, mangkuk besar noodles ni pun dia jilat...

Gelak besar aku...kah kah kah!!.

Im coming my frennnnn.Geget..Geget..lama dah nak g Spa ikan nie...hari ni dah ada Badlee dan KArim, kami pun cuba la...ramai siot orang. Tp sabar menanti...

Boleh ke posing gini?..tapi tahan ni, kaki geli yang amat sangat...tapi best sampai kelu lidah untuk berkata-kata...ahaks

"Arghhh, Uuhhh, UUiiikk...Yeehaaa..geli tapi best giler siot..Ikan dari berpangkat prebet, sarjan, koperal, kapten, major, pakat-pakat "serang" kaki aku..."Tahan..tahan..."

MAkin byk askar upahan dikerahnyer menyerang kaki aku..."Geget..geget..."

Erm..kontrol la tu. Punya la kuat diorang ni gelak...Kitorang jadi tumpuan sbb comel la katakan...aku plak hensom tak ingat...heheh..Syiok sendiri..!!

4 budak pompuan Cina cute mute ni, suka sangat tgk kitorang especially aku..sbb byk ikan yang sedang asyik melapah jer...Nyam nyam..'Snap..smile girls...peminat kecik aku kene la amik buat kenangan...Tq dik...Muahzzz!


Sebelum balik, kitorang singgah kat LAvender, kedai roti kat Food Republic..sedap siot...harga pun berpatutan..untuk makan malam aku..diet la katakan.
Seharian suntuk berjalan hari ni...so mmg letih. Terpelonok aku..terbaring dalam kete...nasib baik BAdlee yang bawak kete. Apapun bermakna jugak hari ini, 1 Januari 2008 dengan kawan yang kenal erti persahabatan...pendek kata...
"Walaupun Kenal Tidak lah Lama, Tapi Yang Penting,
Ikhlas dan Mesra" ... InsyaAllah

5 comments:

Ziana said...

besonye mangkok tuh!!
btui ke dia hidang dlm mangkok bagak tuh?
dah mcm pasu

hehehehe

maliksutanmuda said...

a ah ziana..betul tak tipu...besau...kalu tak caya ko g cuba...jgn kata bunga, kucing, tenuk, panda pun leh letak..

tp mmg puas dan berbaloi///cuba lah anda pasti suka..

Unknown said...

tu ler bosar betul mangkuk tuu

isi nyer pun sedap..

Josh said...

oo..... gi situ buat treatment kaki jugak ye... Bestnyer. Ni Beruang madu ngan shah yang rekomen ke?

maliksutanmuda said...

takyah rekomen pun aku pegi jugak..cuma diorang pegi dulu tak ajak aku..huhu..tak de lah..gurau jer..

a ah...diorang dah tayang, aku teringin...bile pegi, LAYANNNN!!