nUFFNANG

Wednesday, January 23, 2008

Chapter 7- Bila kenangan Di bawa BErsama...

Sudah habis, semua balik ler...takkan nak tunggu sampai malam kot..sabaq no. hehe...Seterusnya sekadar hiasan tatapan dan kenangan semasa di lokasi perkelahan.

Luvis, bukan ofismate aku, tetapi selalu dapat join kitorang sebab?....mmg dia kawan yg tahu dan mengerti erti persahabatan...chewah!!
"Ni kalu korang tak kenal, terjun parit ler woi"
"Dik, buat apa tu, jangan buat yg tak senonoh udah seperti..." Speechless.
" Yer kak Ogy, teruskan saya sedang mendengar nie. Senyum le sikit"


"Hai pakcik..." ups..dah tua ke aku nie?
Sampai biru bibir budak ni. manantaknya, berendam sampai tak mau makan. "YEEHHAAA, enjoy la abang, ayaq mandi tu syiok ooo"
Nak pi mana tu?..
Bos....Anak tu dah makan belum?...
Our second otai, Abang Zul..."MAna menu abang yg dijanjikan tempoh hari. Tak dak pun!!" HA, kan dah kene tuntut. JAwab, jawab.

Enter frame lagi...
Dan lagi...
"Negaraku, tanah tumpah nya darahku..."...Pagi sebelum mula memasak.
Erm,.....
NAk jugak mamat nie, tak kisah lah, janji ko bahagia...Sama la anak ngan bapak (zahar)

6 comments:

Unknown said...

heeee lawanyer gambar ku guna camera mahal :D

Mediviron UOA Clinic said...

heehee. member hang berdiri tegak ala nyanyi lagu kebangsaan pulak

Josh said...

Awie, maner gambar Awie tengah mandi kat sungai? Kita tunggu dari Chapter 1 sampai ler Chapter 7, takde pooooon.

maliksutanmuda said...

budlee:...yes u fotogenik. Thats why u boleh jadi model chubby yg pertama untuk awie..haha;;; boleh?

Chen: haha..dia dia mmg kelakar. Entah apa dia fikir...aku pun tak tau..ada kata dia sedang bayangkan dia itu batang mancis!! ahaks

josh:...heheh aku asyik amik foto orang lain jer. Time aku mandi, tak de sapa yg amik sebab aku poyo kot...ahaks.

Anonymous said...

Aduh v, x akan la org x kenal budlee kena la terjun parit...kejamnya ko. Baik jumpa budlee kat makmal then bg budlee "sembelih" jer...hahahaha...dahsyatnya..aku lg kejam...huhuhu...jgn marah...gurau jer.

Anonymous said...

V..sbb apa aku selalu dpt join event ko org? pls..pls..pls..dun start or open that topic...biar tu jadikan rahsia di antara aku dgn Audit Negara...ok? Aku lebih suka low-profile..thanks