nUFFNANG

Wednesday, January 23, 2008

The End...Priceless!!

Setiap permulaan, ada pengakhiran. Aku mmg enjoy semasa berada di lokasi ini. Indah dan permai. Alam semulajadi, Ciptaan Tuhan ini seolah-olah ceria menyambut kehadiran kami disini. Maklumla, seperti keluarga, walaupun kami hanya sebahagian kecil dari mahkluk Tuhan yang bernama manusia. Chewah..!!.


Seronok kan. dapat menikmati keindahan alam. Untuk itu, di bawah ni, aku ada letakkan beberapa foto yang aku rasa harus aku kongsi bersama pembaca lain selain sebagai alat komunikasi dalam perkongsian maklumat dan wacana idea dari pencinta alam.



Another place for FISH SPA AND REFLEXOLOGY...lubuknyer?..Dah tentu rahsia.



Jelas kelihatan, bukan hanya di PAvillion, tetapi disini juga boleh merasai pengalamannya. BElieve it or Not?



NAmpak kan?....bukti jelas nyata. Hahaha...promote nie.



Batu betul nie. Bentuk hati. Ada kat umah, aku bawak balik. Hehe.

Hanya guna kamera biasa...ok tak?
Ups....saja nak tayang kaki, bersih di mamah ikan SPA tadi...hehehe
Ups...sekali lagi. Nampak macam t*t*k, atau bontot...kan?...elok je letaknyer...ahaks!!












Ok la kengkawan. Dengan berakhirnya foto rama-rama hutan nie, maka selesailah episod perkelahan aku di Sungai Congkak. Selepas ini, akan ada lagi tempat menarik yang akan aku paparkan dalam blog aku nie.


Thanks to all my frens, especially seluruh warga BBP yg sedia, setia dan sudi menyemarakkan moto "BBP UNITED"...


Thanks untuk bantuan tunjuk ajar oleh Luvis dan Shafiq about taking photos...


Thnks jugak kepada Abg Azlam and wife, Bernard, Ayie, Adik Bazlee, Luvis, Shafiq dan seluruh krew di balik tabir. Cheewah.


So, tunggu ajer lah, ada lagi yg akan datang dari aktiviti gempak dari aku dan sekutu aku..ok..


"Untuk bebas, kita perlulah berani, maka untuk berani, kita harus terus berhati-hati"..


***wachaaa***

3 comments:

Anonymous said...

nice....i will wait for the next episode of awie's adventure...

keep writting and taking good fotos...

republik cinta

Josh said...

Tahu tak gambar maner paling cantik? er.. gambar Awie tayang kaki tu.... hehehehehe

Dah semakin improve dah photography Awie. Bagus, bagus.

maliksutanmuda said...

rep.Cinta;.. tq tq.kalu u sokong i, lagi galak la i nak berblog nie..hehe...

josh:..thnks josh. tp awie mmg nak belajar lagi. kalu josh boleh ajar awie, caranya lagi best. tp awie cuma ada compact camera jer...