nUFFNANG

Wednesday, January 2, 2008

Keje KEje...Enjoy jer...

"Huarghhh"...Menguap tak ingat punya. Mata ni masih mengantuk lagi. Hari pertama bekerja bagi tahun 2008. Ya Allah, malasnyer.Apapun, doa aku pepagi, dengan harapan tak la berat tulang. Ofis still lengang lagi sbb ada yang sambung cuti untuk daftar anak sekolah. Termasuk la Timbalan Kewangan aku tu...

Aku sampai je ofis, kemas meja aku yang sudah lama tak berkemas. Dah masuk tahun baru pun, susunan barang kat partition aku masih tak berubah. Bukan malas, tapi segan nak buat...ahaks!

Ni lah bos aku. Rajin buat keje...so far dia bos paling best dan caring...ahaks..
(mampus aku kalu dia tahu aku letak pic dia kat sini...kene wachaaa nanti baru tau!)

Aku datang je tetiba terfikir plan aku for this year belum buat lagi. Plan untuk aktiviti harian aku. Program menurunkan berat badan sudah pun berjalan. Dan cuba mengawal berat badan agar ideal hendaknyer. Plan senaman aku jugak kene set macam aku buat 2005 dulu memandangkan tahun ni agak bz ngan keje luar. Bermula dari pertengahan Januari ini, hingga la sebelum raya dan disambung selepas raya, keje luar la aku. Ke Kedah, dan mungkin ke Sarawak, Kelantan, Terengganu, dan Johor. Tak pun, Penang. So berjalan la aku...hehe...

Dah kul 4.10 p.m. Keje baru siap. 2 report sekali jalan. Ha ha dan ha. Dedikasinya..Keje banyak sebab team mate aku amik cuti kecemasan. Jadi kene la cover. Tapi tak de hal. enjoy buat keje, insyaallah siap tepat pada masanya. Fuhhh, lega!

Kepala aku terasa sakit sangat. Jangan pengsan kat umah jap lagi udah. Dah pernah pengsan sekali cukuplah..serik aku. Ding dong Ding dong dah nie..."Bantal oh bantal..nak baring nie.."

7 comments:

MOLY said...

kite x de mood la plak nak keje ..
ngape ek ??

:D

selamat bekerja awie

Ziana said...

lerr..
penah pengkat kat opis ke awie?

maliksutanmuda said...

Lily:,,,sbb aku tak de kat sebelah ko...kalu tidak..sure ko nak enjoy keje macam aku...ahaks

Ziana: Pengkat tu apa?
ko salah eja ker?,,,hehe..

Ziana said...

alaa salah spelling laa awie..
*pengsan

:)

maliksutanmuda said...

wah kah kah..aku dah agak dah ko salah ejaan...

pengsan bila ko ada di sebelah aku jer..gabra hehehe

Ziana said...

hahahaha...
ko dah tau salah eja..
ko lg mo tanye ek
paham2 dah laa..

:P

maliksutanmuda said...

heheh...ziana oh ziana...

kalu tak bertanya, nanti sesat jalan ..sebab tak der direction nyer...

pitam pernah la..kalu pengsan ada jadi sekali kat umah...dah la dok sorang...erm...