nUFFNANG

Friday, January 18, 2008

Garu Kepala, Kaki, Tangan....Layan Jer...LAntak LAh

Filem yang dinantikan tapi mlm nie kitorang, aku ngan adik Buzlee dah nonton pun...Kat mana lagi kalu bukan di PAvillion, KL. Mulanya nak tgk kat tempat lain dari PAvillion, sebab dah bosan ngan tempat tu dah. Ahaks...tapi kerana terpaksa, tengok la jugak...

Filem ni bagi aku, agak hampeh dan mengecewakan jugak la. Dah la guna Handycam Panasonic HD masa mula tu jer. Kemudian baru guna kamera yg besar gabak tu. Starting ajer dah buat aku meluat. Pastu, baru 20-30 minit kemudian, tetiba muncul raksasa besaw. Entah mana datang pun tak tau.
Diorang ni adik beradik (dalam citer ni la). Masa ni kira baru bermula. Kononnya buat parti perpisahan untuk Rob, abang kepada Jason (baju coklat). So permulaan ni la guna handycam jer. Erm... lagi satu, ada plak creatures kecik yg keluar dari raksasa besar tu (lebih kurang macam Starship Troopers). Senang citer, aku kasi 6.5/10 jer. Lantak lah, balun jer...layannnn!!!

Posing lagi....leh ker? Kira aci la yer (Josh where r u. Im waiting 4 u?...) hehe

Sebelum nonton, balun Chicken Chop Rice di Food Republic, kat bawah sana.
Adik BAzlee, NAsi Ayam MAsak Halia, bersama sup timun tua dan sos cili.
Dah sudah, apa lagi. Balik ler...Rm5 jer... entah berapa jam pun tak tau...
Dah makin bulat dah adik aku sorang nie....
"My baby..."....adik nyer., bukan abang punya...kita tumpang jer...ahaks!!

Apapun, mlm ni kitorang layan je apa yang patut. Tengok awa, senang. Leh komen n masuk dalam blog nie kasi info sama korang yg belum tgk. So aku sarankan...JANGAN TENGOK FILEM NIE>>>NANTI MENYESAL... KALU DEGIL JUGAK<>

Hehe,,gurau jer..wachaaa kang baru tau>!!!


11 comments:

Anonymous said...

Hi Awie.. Nampak u n budlee kat Foodcourt Pavilion.. menonong aje... tgk2 le kiri ke kanan ke lain kali hehehe

Ziana said...

awie..
await font tenggelam??

eh....
pepagi dah komplen..
SELAMAT PAGI INCIK AWIE..
hehehehe

maliksutanmuda said...

otaibear: hi...u pun ada?..dengan sapa?...mak eh...tak perasan siot...aku bila dah lapar, mana2 beruang yg lalu pun aku tak nampak...alahai...sorry beb. PAnggil la aku, aku mmg tak perasan. ok.. :)

ziana: pepagi...tak per. yer ker. prihatinnya u. I semak balik yer cik hakim lempoyang!!..heheh gurau ek.

Unknown said...

alamak otaibear ader keee....

memang tak pandang kiri kanan pun bila nak makan, sebab laporrr....

perut gastrik, takut stomach lining berlobang... hiksss..


eh bulatker? last time i check turun tauuu...

maliksutanmuda said...

yer dik..naik...nampak bulat, dengan sihat bagai johan..ahhaks..

ita.itu said...

wah sdp banget

maliksutanmuda said...

kak ita, mmg sedap...mmg berdesup nyodap mengunyah dan menelan. hehe...

Mediviron UOA Clinic said...

menarik kereta. jangan tumpang2 jer. bila nak beli sebijik!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
maliksutanmuda said...

chen: tumpang jer la yg mampu. kalu nak beli, tunggu u jer la yg kasi hadiah but harijadi aku nanti..bleh?..hehe

Anonymous said...

chen : memang menarik keretu tu..tapi sayang ek..orang lain yang punya..

awie: tak pa lah awie..kalau ada rezeki nanti saya hadiah kan kat awak. bila besday awak? tapi kalau kete mainan boleh ka? hehehe...oppsss...