nUFFNANG

Monday, January 14, 2008

Tang...ting...tung...!!!

Bangun awal pagi, siap seterika baju dan seluar, bersiap, BERDESUP keluar umah nak ke pejabat. Tak sempat nak buat air minum pagi... erm....


07:59 pagi: Sampai ofis jer ada surat berlambak atas meja. Saja jer diorang nie. Surat dari hotel Promenade pun ada. Macam tau-tau jer aku akan ke sana...Kota Kinabalu, tunggu kedatangan ku Februari ini ok....


Selain surat, dapat organizer daripada agensi yg aku jaga. MAhal tu, kulit dan dah tentu mahal harganya..difahamkan sebuah berharga RM 500...erm..best nie...tq tq...senyum lebar aku.


10:30 pagi: Ups, nak buat panggilan kejap. Call firma audit swasta...suruh diorang buat kerje lebih sikit,hehe.


10:45 pagi: HAmpehhhh ...berita buruk... tak jadi g KK bulan Februari, tunda ke bulan Ogos...saja jer dengki....asbestos la diorang nie...aku baru jer nak bersuka suki..ahaks!!

11:12 pagi: Berita baik menyusul. Aku baru dapat arahan. Aku akan ke Alor Setar, Kedah untuk menghakimi Cabutan Sijil Simpanan Premium bulan JAnuari 2008. Juga sekali gus dengan Majlis Pelancaran Hadiah BAru 2008 BSN. Berlangsung di Alor Setar Mall, pada 26 Januari 2008, Sabtu. Best nyer...

5:00 P.M: Seperti minggu lepas, aku ke gym. Dari jam 5:15 - 7.00 p.m. Alhamdulillah, dah selalu buat, kurang la sakit2 badan. Semua selamat...hehe....

7:15p.m: Balik umah dan sampai setengah jam kemudian. Bila dah sudah mandi, buka pc dan baca blog. Nak masukkan pic hari ni pun rasa letih jugak. So, masuk tido agak awal. Esok aku masukkan. Letih..letih..tidor dulu ya....kroh..krohh...

1 comment:

azmi said...

Balik kg la yer hujung bulan ni???
Jangan lupa update blog plak...
Ada yang rindu kat hang plak nanti!
Ada beli SSP ke? Berapa banyak?
Untung batu tenggelam la yer...Untung sabut timbul-timbulannn....