nUFFNANG

Thursday, January 24, 2008

Kerja, LEpas Kerja, MAkan dan Ke Alor Star!!

Hari ni aku kene pegi BSN, KL Jalan Ampang. Ada Test Draw untuk Cabutan Sijil Simpanan Premium hari sabtu nie...
JAuh kalu bawak moto, so aku buat keputusan untuk naik tren ERL dari Putrjaya ke KL Sentral. Dah sampai sana, aku kene tukar tren Putra ke KLCC.
NAik second tren, sbb yg sebelum tu penuh. Lega..kalu tidak, bersesak aku!! Semput!!! Copot!!!
Dah sampai KLCC, terus aku cari toilet, grooming ler apa lagi. KAsi nampak hensom dan kemas, lagi bergaya,..hehe!!
Aku pun berjalan keluar dan melintas jalan ke seberang menuju bangunan BSN.
Bila dah selesai dalam kul 12.30 tgh hari, aku pun terasa lapaq. cadang nak makan kat Madam Kwan's, tapi ramai la plak. Ajak Luvis, dia bz plak. Erm..layan la aku sorang2.
So tukar ke NAndo's. Erm..nak makan mild quater meal dengan coleslaw dan mediteranian rice.
LAmbat jugak makanan aku sampai. Maklumla ramai.
Erm, sedapnyer...
So tender.erm..yummmy!!!

Dah makan, aku chow balik ofis. LEpas jam 5 waktu kerja, aku gegas singgah ke pejabat pos. NAk ambil parcel yang datang dari Indonesia...
TADAAAA...dikirimnya, kemeja batik...nice..sedap pakai nie..lembut dan juicy..hehehe!!!
MAlamnya, aku cadang nak belanja Adik BAz makan kat sini. Hehe, suke la dia. Tak kisah la, dah gaji kan. Berani la aku!!

Fuji Ice...atau ABC la ..sedap harganya RM3.50..ok kan!!
Beef Tepannyaki!!
Aku order Salmon Tepannyaki..sedap menu kitorang.
Budak-budak ni main kuda..tgk la tu..ada kuda hitam...ahaks
KAt mana kitorang?..sure kat Jusco Cheras Selatan.

Erm...saja nak kasi tau korang. Mulai esok, aku tak ada disini. maka, blog aku pun tak dapat nak update selama 3 hari.

sebab Esok aku ke Alor Star, Kedah untuk menghakimi Cabutan Sijil Simpanan Premium BSN Bulan JAnuari, 2008. Ok...

so balik dari sana, aku akan strory ok...

selamt berhujung Minggu...salam..***Wachaaa***

3 comments:

Anonymous said...

V..sorry2, tghari semlm aku sibuk sikit, nak jugak aku jumpa ko kat KLCC tapi takut tak sempat sbb aku ada kerja sikit..nak buat survey...adalah..nanti aku bgtahu..hehe.

I guess u really have a good day..dah la makanan semua tu nampak sedap jer..my saliva almost drop on my desk..haha..Oh..ya! Dah gaji pun, aku x check langsung kat bank aku.

Eh! belanja budlee x belanja aku ke ??? Your meals really look tempted..aduh! x tahan tgk :-)

Alrite, wish u hv a safe journey and enjoyable holidays in your hometown.

Cheers,
Luv..Love is my name...thanks to my mum for the lovely name :-)

ita.itu said...

sdpnyer ayam ko tuh...

maliksutanmuda said...

luvis:....thnks

ita:..mmg sedap ...tp NAndos made ok...bukan aku... ahaks!