nUFFNANG

Tuesday, January 15, 2008

Lagi Kerja, Kejar, Terkeja-Kejar

Jalan ke sana dan ke mari...letih oi letih!!
Waduh...kelam kabut aku dibuatnya. Tak la tension tp letihnya mengejar dan mencari bos aku...big big boss...(kurus jer orangnyer..) hehe,,,

Manataknya, aku kene reconfirm balik dengan kementerian dan jabatan kerajaan berkenaan dengan status pembentangan penyata kewangan tahun 2006 sama ada telah dibentangkan atau belum di Parlimen.

Dah aku kol, sana dan sini. Blurppp...pung....pang...suehhhh!!!...Berbuih mulut aku bercakap dengan pegawai yang berkenaan. Itu yang menjawab, yang tak menjawab...menung aku menunggu panggilan. Yer ler, time ni diorang ada yg dah keluar lunch...waduh!!!

Erm...bila dah konfirm, baru submit pada boss aku. Kene cepat siapkan. Nanti balik lewat aku...TAK NAKKKKKKKKK!!!!!!!!

Bila dah siap, kene buat laporannya dan bentang kepada KSU dan ke Jabatan Perdana MEnteri...Kasi ' Pak Lah' PM kita baca dan bentang di Parlimen. Risau aku....kalu tak betul, sure aku kene laser.....TIIIIDDDDAAAAAAAAAAAKKKKKKKK!!!!!!

4 comments:

Mediviron UOA Clinic said...

lawa nyer grafik 'Pangeran Cinta' header blog hang. u guna software apa buat?

maliksutanmuda said...

yer ker chen..tq tq...i guna cat Nippon Paint tahan dari hujan...ahaks...

nak tau apa?...ish macam tak caya je chen tak tau..nanti aku cite ek...

leh?

akupunyahal said...

busy day aye? have a nice day awie

azmi said...

Punyalah busy kawang kita sorang ni. Betoiiii ke???
Buat2 busy jer kot!!!
Ahaksssssss