nUFFNANG

Monday, January 28, 2008

Rakan Blog Baru...Mr. Edie..Indonesia

Mau Berkenalan lagi?... Akhirnya, berjaya jugak aku hasut sorang mamat ni dari Indonesia. Aku panggil dia Abang Edie. Dia selalu drop by kat blog aku. Kasi komen tp dia sendiri tak de blog. Dah tu, bising kat aku, jeles asyik outing saja.

So, disebabkan kejelesannya terhadap aku, dia pun telah termakan hasutan aku, maka dengan ini, dia pun telah membuka blog dengan usaha gighnyer sendiri.

Mula-mula mmg liat nak buat, malas semuanya ada. Biasa la kan. bila dah buat, seronok pulak katanya. "Boleh la saya abadikan my interesting life and whats more in indonesia.."... nak promote la tu. Maklumla, tahun melawat Indonesia ialah tahun ini.. eheh
So Good Luck my brother Edie...Moga dapat rakan baru nanti..ook!!!Suksesssss!!!
Dan
Selamat Hari LAhir buat Abang Edie...semoga Panjang Umur dan Murah Rezki..
(semalam besdaynyer: 27 Januari 2008)

16 comments:

Aku dan Diriku said...

Thank you once again bro...Ternyata punya blog menyenangkan juga ya...we can explore our creativity and have friends around the world...about change in english version i will do it but not now cause my english is not good like all malaysians...

Thank you for promoting my blog to all your friends in Malaysia, hope they interest to my blog and make friendship...

maliksutanmuda said...

semoga berjaya... :)

MOLY said...

syiok nya awie mandi manda kat sungai ..

besssssssssssss

maliksutanmuda said...

uik...ko ni lily..terlambat sikit jer ko nie...hhe nak tgk lebih lagi, ko tgk kat chapters2 yang ada kat lebael sebelah. situ lagi byk foto dan cerita menarik...

apapun tq... hehe malu la! (tersipu aku)

Shah said...

Eh gambar baru kat banner kau ni diambik seminggu sebelum kau hilang 10kg tu ke? Cam boroi sikit aje. Ahaqs... Jangan marah...

maliksutanmuda said...

shah, berat dah susut tak bermakna saiz perut jugak susut...hehehe...

serius, mmg turun 10 kg..sebb aku ada buat suatu yg tak pernah aku buat sebelum nie...iaitu.. ****

Anonymous said...

V, terima kasih juga kpd v kerana ajar aku camne nak buat blog tapi aku tetap sibuk dgn activity harian aku..entah la biler ada masa nak tambah lagi semua gambar2 dan activities yg aku buat selama ini sampai sekrg :-(

maliksutanmuda said...

ala benda biasa la luvis...tak per. bz tu biasa la. aku pun nanti start outstation luar KL dan S'ngor, sure tak dapat nak update blog sekerap ini lagi..

apapun, new day with new story...ok...

ita.itu said...

elok je org tu termakan ayat ko bukak blog kan..hehe

maliksutanmuda said...

hehe, a ah kak ita..guna ayat power...sure terhasut punyer,,,

yeahhaaa!!..

Xis said...

Awieworld
just to pay a visit back.. didn't know I have my own link in your blog. Thanks anyway. Anyway.. nice blog.. keep on writing.. I bet you have more to tell the world. Thank you.

maliksutanmuda said...

yes xis..thnks 2 u 2. ur blog also nice...n intersting.

dah lama i letak link..sbb blogu menarik dan orangnyer, maybe leh buat kawan..hehe..

anyway, thnks again.

Anonymous said...

Hi Awie.. share le rahsia ko turun kan 10kg dlm seminggu.. aku ni beo bebenor dah badan.... plsss

maliksutanmuda said...

hi...kajangbear?...kenalkan diri. mana leh show kat sini...meh nombor hp ko..

maliksutanmuda@yahoo.com

ok..nanti aku ajar ko caranya..chwah!!

Mediviron UOA Clinic said...

Shah! You're being sarcastic!

Awie: perkataan 'kejelesan' tu perkataan baru ka!

maliksutanmuda said...

Chen:...Shah's being sarcastic?...no comment

hehe. perkataan itu cuma nak gah kan ajer. sengaja direka...kalu ikutkan tatabahasa, salah tu...

thnks chen... :)