nUFFNANG

Wednesday, January 30, 2008

Pagi Kerja, Limau dan DOnuts!!!

Pagi tadi byk jugak kerjanya. Kene update report, nak submit kat Kementerian yang berkenaan. Erm....bila dah sudah tak tau nak buat apa. LAst2 makan limau jer la..dah la manis plak tu.
Buat keje sambil mengadap PC. Apa lagi, baca blog dan kasi komen. Bila sampai waktu lunch, aku tak kuar makan sebaliknyer TIDORRRRR!!! KROHHH KROOHHH!!
Limau ni Pengarah aku kasi... setiap orang dalam ofis dapat. MAnis siot. Tgk la, plastiknya bukan yg merah biasa tu, tetapi putih lutsinar. Sure mahal sikit nie. MANIS BANGAT!!!
Dah balik dari ofis, ujan plak malamnye. So nak kuar makan, terpaksa la tunggu ujan seriat sitkit. Aku p Metro Point dekat ngan umah aku. Elok masuk jer, ada la sekumpulan auntie2 dan amoi sedang bersenam ala Beyonce gitu..hehe...
Korang nak tahu tak, a man with grey shirt n jeans tulah coach diorang. Pandai menari siot. Cuak jugak aku tgk. Aku ni pantang dengar lagu rancak. Mulalah aku bergoyang sama...Ayuh yok..join sama sih!!!

Erm, teringin nak makan donut. Sekali nampak sekotak Dunkin Donuts yang kocik saiznya. Tergoda aku dengan kecomelannya. Ada 20 bijik. Semua tu aku bedal sampai abis. HA ha dan ha.

Erk...Alhamdulillah. kenyang. Dah tu, tak reti2 nak gosok gigi...!!.
PAstu ni, tidoq...AHAks!!

8 comments:

Mediviron UOA Clinic said...

tarian ramai2 tu panggil Line Dancing.

hang tak mau try ka?

maliksutanmuda said...

bukan tak nak try, karang diorang ikut step aku..sebab step aku lain sikit...heheh!!!. Advance gitu!!

Mieza's Penny said...

pndi ek diaorang menari...msh kuat stamina nya...jgn bunyi reput tulang sdh..hehe

maliksutanmuda said...

a ah. yg coach tu lagi ler. dah le dia sorang je lelaki. badan dia lagi lembut lentok dari pompuan.ahaks...anyway, mgm talented la. tu yg saya kekadang respek bangsa cin, diorang rajin dan suka berkumpul...best kan?

Mediviron UOA Clinic said...

eeekkk.... jangan suruh i berkumpul dan buat line dancing yer!

maliksutanmuda said...

hehe..chen, u mesti buat...u kan agak berisi...buat la chen. mesti u pun cute bila menari line macam gitu..ahaks!! jgn marah

Mediviron UOA Clinic said...

kiut nyer aku! muah! sayang awie!!

maliksutanmuda said...

hahaha...baru puji cute, dah kembang. agaknyer kalu aku puji hensom, gamaknyer terjun kolam dan buat synchronise swimiing la gamanyer. hehee