nUFFNANG

Wednesday, January 23, 2008

MASa cuti, kita Cuti...Tp Kongsi Ilmu Di Starbucks

Cuti sempena Thaipusam...kitorang amik kesempatan untuk hang out. best...Sembang2, dengan Adik Buzlee, Shafiq dan Luvis. Topiknyer, pasal nak buat blog untuk Luvis dan Shafiq jadi sifu, ajar pasal fotografi. Byk info berguna hari ini. dah jadi macam kelas blog dan fotografi plak. Ahaks!!! KAt Starbuks (Metro Points) kitorang melepuks dan melepaks. Boleh?...


Makan sedikit, tak tahan sebab lapar. hehe. Order Java Frapucino...sedap.

"Ha, buat gini dan gini dan gini...jgn tak buat ini dan ini ya..."Apa la aku ngomong nie..Ahaks!!
Dah ajar dia, pandai2 la buat sendiri.
"Ni photo masa aku di Bangkok, ,...mmg cantik betul tempatnyer...Teruja aku!!"
"Kalu nak lagi cantik, ko boleh edit guna software bla dan bla..."
"Waduh, kalu duduk begini, lagi selesa tapi macam nak buang air saja rupanya...ahaks"...


Lepas chating, main bowling. Excercise la katakan. Posing dulu...Wachaa!!
Action jer nie...strike oooo!!!!
"Strike plz...plz n plz...."
Sibuk nyer si BAzlee nie dengan Hp nyer, dari 1st game sampai le ker 3rd game...

Dah la, lapaq ni...nak makan sikit jer...tp kat KFC..ahaks... jom melantak...!!!

6 comments:

Unknown said...

huish org tgh syiok mengumpat nih kat hp...:D

akupunyahal said...

sya suka main bowling.. tapi tak terror lah setakat social game... kadang main sorang2 pun jadikkk

maliksutanmuda said...

Bud:...yer ker...apsal tak ajak abang sekali...pasal apa tu dik?..sok sek sok sek...

MalimKundang:...suker?...janji main jer, enjoy. aku pun kekadang main sorang jugak. pasal nak dapat teknik yg betul buat 'hook' tu. kalu ke sini, jom main sama nak?.mesti happening ..yok!!

Anonymous said...

hish...aku bg kat ko kang v..aku duk camtu pun boleh comment..habis kalau dah duk kat sofa rendah tu mmg la susah aku nak layan laptop aku..dah la meja kecil, sempit lagi tempat duduknya :-(

Cayalah..gambar yg last ketiga2 ni aku yg ambil...haha..ok gak but not up to my expectation :-(

Unknown said...

abg awie, kite kumpul duit kita gi australia nak....?

kan ade air asian kaan kat gold coast, mintak malimkundang amik kiter...boleh kan malim bolehhhhhh kaaan :D

Anonymous said...

Budlee...budlee...x payah la nak kacau org..Australia tu is so easy to access and travel around.

Biler nak gi tu??? I can also visit my friends there :-)