nUFFNANG

Tuesday, January 22, 2008

Chapter 6- Mandi Manda, TAk bOleh Terjun OK!!

LEpas makan, mandi le, tunggu apa lagi. Tp ada yang tak mau makan, nak mandi. Nak merasa air terjun yang sejuk bagai salju...perghh., mmg crystal clear beb!!
Husin, Poyo mamat nie. Posing maut katanya. LAntak la ko, janji ko bahagia..ahaks!!...Bila nak kenduri ni?...tak sabar nak merasa nasik minyak ko...hehe
Alo Mr Eddie...Anak ko relax jer main air, tp ko yg menggil sejuk. Apa cerita ni bos...!!! Hahaha

HAmpeh, Zahairi (t-shirt itam) buat tak layan jer kat aku. Zahar jer yg sporting, pandai dia amik hati aku..huhuhu...Menangis kang..kang ...kang!!
HAzree ngan anak dia yang berparut di dahi tue. Mula kata tak nak datang. Tp bila tau jer makanan semua takkan habis tanpa dia, bergegas datang...sampai sesat jalan...heheh. Gurau jer!!

Erm..ni la, Mesyuarat Bapak-Bapak Terbuka. Aku sempat jugak la dengar apa yang mereka bincang...Apa lagi, pasal nak memilih Presiden untuk Persatuan Bapak-BApak Anak Ramai...dok berlawan anak sapa paling ramai sekali..3, 4, 5 orang?..lantak korang la..
Pasal berkerut dahi ko tu si Eddy Oi??

"Woi, tengok sini woi", Yang Ayie (baju itam) tu, bukan anak Saiful (baju biru) ok. Dia cuma pencacai angkat najis jer...heheh.."Jgn belasah aku woi..gurau jer"
Laaaaaaa, muka ni lagi. "Pak itam (Zahairi), senyum tu kasi nampak gigi yer, pasal aku tak pasang flash nie...hehe. Karang tak nampak ko di mana!!..ahaks!!"

" Ko lagi Pak Itam. Di mana ada aku dan kamera ku, disitu la ko berada..."...Hehehe. Senyum jgn tak senyum. Peace Bro!!!

Haaaa..ni anak-anak belalang..eh bukan. Anak Kak YAn...semua muka sebijik dan berbiji-bijik macam ibunya....Chayalah, KAk YAn!!! Ups!
"Main, main,....hari ni anna belanja...semua minum air free....jemput...jemput...".

1 comment:

Anonymous said...

Semua kwn2 kat audit negara ni mmg "family orientated"...so loving !!!